Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektora w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pyskowicach
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Pyskowicach ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora w Sekcji Administracyjno - Ekonomicznej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pyskowicach w wymiarze pełnego etatu od dnia 12.02.2019r. Planowane zatrudnienie: miesiąc luty 2019r.
Nr naboru: OPS.110.1.2019
Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, finanse publiczne, rachunkowość i finanse, podatki
2. posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i ust.3 ustawy z dnia
21 listopada 2018r. o pracownikach samorządowych,
3. nieposzlakowana opinia,
4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. znajomość przepisów i aktów prawnych z obszaru finansów publicznych (ustawa o finansach publicznych), rachunkowości (ustawa o rachunkowości), ubezpieczeń społecznych oraz aktów wykonawczych do ustaw, umiejętność ich interpretacji oraz ich wykorzystania do wykonywania zadań,
7. znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, KPA, zamówień publicznych, prawa pracy,
8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość zasad finansowania zadań z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz świadczenia wychowawczego itp.,
2. posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych,
3. umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym: w programach księgowych, sprawozdawczych i bankowych,
4. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
Preferowane umiejętności kandydata:
1. Umiejętność organizacji pracy.
2. Umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków.
3. Samodzielność i kreatywność.
4. Odporność na stres.
5. Zorientowanie na rezultaty pracy.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Realizacja zadań związanych z obsługą Sekcji Administracyjno – Ekonomicznej i Sekcji Świadczeń, a w szczególności:
-
dokonywanie wszelkich czynności związanych z operacjami kasowymi na podstawie dokumentów zatwierdzonych do wypłaty,
-
kwartalne naliczanie odsetek ustawowych od zaległych alimentów od dłużników alimentacyjnych,
-
sporządzanie przelewów z tytułu rozrachunków za usługi, dostawy oraz wynagrodzenia
dla pracowników Ośrodka jak również wypłat dla świadczeniobiorców poprzez wprowadzenie ich do systemu bankowego oraz ich terminowe rozliczanie, -
sporządzanie i rozliczanie wynagrodzeń osobowych, bezosobowych, świadczeń z ZFSŚ
oraz innych wynagrodzeń pracowniczych (dokonywanie wszystkich czynności z tym związanych tj. sporządzanie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych oraz kompletowanie niezbędnych dokumentów do Rp-7 itp.), -
pełna współpraca z Urzędem Skarbowym, ZUS,
-
prowadzenie ewidencji ilościowej wyposażenia oraz ksiąg inwentarzowych dla środków trwałych i dla pozostałych środków trwałych,
-
rozliczanie inwentaryzacji.
Informacja o warunkach pracy na w.w. stanowisku:
Praca świadczona w wymiarze pełnego etatu w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej
w Pyskowicach ul. Strzelców Bytomskich 3. Stanowisko związane z pracą przy monitorze ekranowym, użytkowaniem nowoczesnych urządzeń techniki biurowej, kontaktem bezpośrednim
i telefonicznym. Warunki pracy bezpieczne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. List motywacyjny ze wskazaniem stanowiska i numeru naboru.
2. Życiorys – curriculum vitae.
3. Kserokopie świadectw pracy.
4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
5. Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
6. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
7.Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach oraz doświadczeniu
8.Oświadczenie:
a)że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
b) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
c) przyjęcia do wiadomości faktu obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej swoich danych osobowych.
9. Kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy.
10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
11.Inne dokumenty, które kandydat uzna za istotne ( np. opinie, referencje).
12.Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim, w formie
umożliwiającej ich odczytanie. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i z dopiskiem
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora w Sekcji Administracyjno - Ekonomicznej
w wymiarze pełnego etatu. Nr naboru OPS.110.1.2019” do dnia 10.02.2019r. w Sekretariacie Ośrodka (pokój nr 404) w godzinach pracy Ośrodka tj. poniedziałek, wtorek, środa od godz. 7.30
do 15.30, czwartek od godz. 7.30 do 17.30, piątek od godz. 7.30 do 13.30 lub przesłać na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice (decyduje data wpływu oferty do Ośrodka Pomocy Społecznej).
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Pyskowicach po terminie określonym
w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
UWAGA! Oświadczenia, kwestionariusz osobowy oraz list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata (brak podpisu powoduje odrzucenie ofert przy weryfikacji dokumentów aplikacyjnych).
W miesiącu listopadzie 2018r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pyskowicach, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
UWAGA
Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 16 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, gdzie pierwsza umowa będzie zawarta na 6 miesięcy.
Inne informacje:
1. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1260 ze zm.) publikacji w Biuletynie Publicznej podlegają dane osobowe (imię i nazwisko, miejsce zamieszkania), osoby wyłonionej w wyniku przeprowadzonego naboru.
2.W chwili złożenia dokumentów aplikacyjnych kandydat otrzymuje od pracownika przyjmującego ofertę numer referencyjny oferty, obowiązujący w czasie trwania naboru.
W przypadku ofert przesłanych pocztą, kandydat (po otwarciu przez komisję rekrutacyjną) otrzyma informację telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o nadanym numerze referencyjnym.
3. Wykaz numerów referencyjnych ofert kandydatów spełniających wymagania formalne zawarte
w ogłoszeniu o naborze wraz z informacją o terminie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej upowszechniane zostaną w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej niezwłocznie po zakończeniu przez komisję rekrutacyjną analizy dokumentów aplikacyjnych.
4. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32 233 23 55.
5. Kwestionariusz osobowy oraz druki oświadczeń dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie są dostępne w Sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Pyskowicach (parter-pokój nr 404).
6.Ogłoszenie Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Pyskowicach podlega publikacji
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej
w Pyskowicach.
Dane osobowe – Klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pyskowicach ul. Strzelców Bytomskich 3
Kontakt do inspektora ochrony danych: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: korzuch@infoic.pl
Przedmiotowe dane przetwarzane są w celu niezbędnym do realizowanego procesu rekrutacyjnego
i nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Obowiązek ich podania wynika z przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych. Każda osoba ma prawa dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Okres publikacji: 30.01.2019r. - 10.02.2019r.
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
(-) mgr Michał Król